World of Warcraft: Çin'e dönecek popüler oyun

görüntü kaynağı, İyi resimler

resim yazısı,

Çin'in NetEase ve oyun yayıncısı Activision Blizzard aralarındaki çekişmeyi sonlandırıyor

  • yazar, Mariko Oi
  • stoklamak, İşletme Muhabiri

Çinli video oyun şirketi NetEase'e göre World of Warcraft gibi popüler oyunlar bu yaz Çin'de geri dönüş yapacak.

Geçtiğimiz yıl NetEase ve oyun geliştiricisi Activision Blizzard, fikri mülkiyet hakları konusundaki anlaşmazlıklar nedeniyle 14 yıllık ortaklığına son vermişti.

İhlal, milyonlarca Çinli internet kullanıcısının en sevdikleri oyunlara erişimlerini kaybedebileceklerinden şikayet etmelerine neden oldu.

Tüm oyunlar yerel yayıncıdır ve burada faaliyet göstermek için Çin hükümetinin lisansı gerekir.

Daha önce yaşanan anlaşmazlık, iki şirketin birbirine dava açmasıyla açık bir kavgaya dönüştü.

Blizzard Entertainment başkanı Johanna Faris, “Çin topluluğunun yıllar içinde Blizzard Games'e gösterdiği ilgiden dolayı son derece minnettarız” dedi. bir açıklamada söyledi.

“Evrenlerimizi oyunculara en iyi ve en adanmış halleriyle geri getirmeye odaklandık.”

Çin'e geri dönen diğer Blizzard oyunları arasında Hearthstone, Warcraft, Overwatch, Diablo ve StarCraft serileri yer alıyor.

Çin, geçen yılın sonunda yurt içi geliri %13 artışla 303 milyar yuan'a (42 milyar dolar; 33 £) ulaşan dünyanın en büyük çevrimiçi oyun pazarıdır.

NetEase, Tencent'ten sonra gelir açısından ülkenin en büyük ikinci video oyunu şirketidir.

Microsoft ve NetEase, Microsoft'un Xbox oyun konsollarına ve diğer oyun platformlarına yeni NetEase oyunları getirmeyi araştırma konusunda anlaştıklarını duyurdu.

Microsoft Gaming CEO'su Bill Spencer, “Blizzard'ın efsanevi oyunlarını Çin'deki oyunculara geri getirirken, Xbox'a daha fazla yeni oyun getirmenin yollarını keşfetmek, dünya çapında daha fazla oyuncuya daha fazla oyun sunma konusundaki kararlılığımızı gösteriyor” dedi.

Kâr peşinde koşan bürokratlarla sık sık anlaşmazlıklar yaşanıyor.

Pekin, oyun sektörüne ilk kez 2021'de karşı çıktı ve 18 yaşın altındaki çevrimiçi oyuncuların cuma, hafta sonları ve tatil günlerinde yalnızca bir saat oynamasına izin verileceği kararına vardı.

Geçen yılın sonlarında yetkililer, oyun satın alımını kısıtlamak için daha fazla kısıtlama duyurdu ancak Çin, düzenleyici kurumun “takıntılı” oyun olarak değerlendirdiği durumla mücadele etmek için daha katı kuralları geri almış gibi görünüyor.

READ  Japonya'nın ISpace'i ilk ticari aya iniş girişiminde başarısız oldu

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir